2012年9月16日 星期日

鴨囡㕑房

鴨囡Joey新學年選修了烹飪科,
今日要大顯身手!






話晒都係初學,當然由最簡單的學起...



鳴謝Vani姐姐讚助日本迷你菠蘿一個
個菠蘿係100%真貨來㗎!




























Jaycee個樣好似有點古惑......





多謝收看!
鴨囡㕑房,食咗健康



10 則留言:

  1. 第一個探鴨妹妹!
    [版主回覆09/17/2012 09:27:16]嘻嘻...多謝巧巧姐姐的支持!!

    回覆刪除
  2. 迷你菠蘿,真係好細個,食得嗎?
    [版主回覆09/17/2012 09:26:23]迷你菠蘿是同事由日本帶回來的手信,係用來種植小盆栽的,說明書上話切咗菠蘿頂部,放入泥土就可以種!!鴨鴨現在種緊,希望成功啦!!
    至於食唔食得就唔知啦!?不過我切開咗之後一D菠蘿味都無!!

    回覆刪除
  3. always fun to visit your blog for every lovely post!!!
    [版主回覆09/17/2012 09:22:06]Glad you like the ducks life !!

    回覆刪除
  4. 我都好想食呀!
    [版主回覆09/17/2012 13:56:07]你已經有藍屋餐廳這間飯堂!唔唔好來搶鴨鴨D嘢食哪!!

    回覆刪除
  5. Molly 公路之星2012年9月18日 清晨7:40

    好可愛呀~~點可以有咁細個菠蘿GA?
    真係唔相信係食得的!
    [版主回覆09/18/2012 08:22:34]小菠蘿是同事給我的日本手信,切下頂部放入尼土,用來種植小盆栽,唔知食唔食得!不過切開一D菠蘿味都無!

    回覆刪除
  6. 個迷你菠蘿好Q, 睇咗下邊留言, 先知原來係真嘢...日本人好搞鬼, 先係咁細波蘿仲要可種值, 無味都唔緊要, 已經玩餐飽..
    [版主回覆09/18/2012 13:54:23]不得不讚一讚日本人的諗頭!
    鴨仔已經種緊,希望明年有收成啦!!

    回覆刪除
  7. 每次見到你 D 鴨鴨都會笑! 真係睇得好開心! 次次都好精彩
    [版主回覆09/19/2012 08:17:53]多謝你喜歡一對小鴨呀!
    鴨仔會繼續努力分享DUCK國的生活給大家!

    回覆刪除
  8. I am very fun and happy when I visit your blog!^_^
    [版主回覆09/19/2012 20:02:26]we're very glad that you like the blog!!

    回覆刪除
  9. Wa! 可以修了烹飪科, 是否煮給主人食呀! 發覺這個餐不是鴨仔食架?
    [版主回覆09/19/2012 20:32:50]嘻嘻...又比你估中!!主人話要訓練鴨囡的烹飪技術,遲d就可以有個私人大㕑了!哈哈...

    回覆刪除
  10. 菠蘿好真喎!!
    [版主回覆10/01/2012 12:03:59]個菠蘿係真㗎!不過係用來種植小盆栽的,不是食用!

    回覆刪除