2012年8月19日 星期日

人頭擁擁,多啦A夢 :)




















10 則留言:

  1. ღ。Yuen Yan。ღ2012年8月19日 上午10:13

    好多個多啦a夢好震撼啊!!!
    [版主回覆08/19/2012 13:55:02]鴨鴨見到全部都係人頭,好震撼呀!

    回覆刪除
  2. 鴨鴨快啲再去,影多啲靚相啦!
    [版主回覆08/19/2012 17:31:31]鴨鴨一定會再去㗎!因為昨日人太多,仲有大雄同叮噹分離的場景我哋未去呀!

    回覆刪除
  3. 好多人呀!^~^
    [版主回覆08/19/2012 22:46:18]係呀!只係見到人頭同多啦A的藍色頭!!

    回覆刪除
  4. 咁多多啦a 夢,好迫喎!
    [版主回覆08/20/2012 08:28:33]真係好多人!好彩香港人都算守規,每個場景都排隊拍照。

    回覆刪除
  5. 好多人呀,怕!
    [版主回覆08/20/2012 08:30:26]鴨仔都有點怕!所以無行全場就走了!

    回覆刪除
  6. 乜咁啱呀! 我有拍攝了一輯照片, 昨天好多人呀! 個個人都要抱住多啦A夢拍照! 好彩我都唔弱呢!
    [版主回覆08/20/2012 15:01:29]鴨鴨太細粒哪,迫唔到埋去影呀!!
    主人又掛住自己抱住個多啦A,唔理我哋兩個

    回覆刪除
  7. 你拍攝好靚, 編輯又好靚呀!
    可否告知, 結婚公仔, 放在那裡的位置?
    [版主回覆08/20/2012 15:08:19]大雄的結婚前夕-海洋中心四樓 The Patio
    仲有一個唔知你有冇去!?
    「多啦A夢臨別大雄的晚上」將由今日起(8月18日)遷移至海洋中心二階的海景長廊展出。

    回覆刪除
  8. 嘩, 好多人呀.
    每隻叮當都有幾個人圍住......
    [版主回覆08/20/2012 19:05:45]係呀!我未去之前已經看過其他鴨友的相,有晒心理準備,去到比想像中都好好多,起碼鴨主都抱到四、五個多喂A影相!

    回覆刪除
  9. 多啦A夢多不過人更多 鴨鴨就好啦有得去睇展覽,我都無得去。
    [版主回覆08/21/2012 21:51:58]我有個鴨友竟然可以同一百隻多啦影晒相!?真係好得人驚呀!!

    回覆刪除
  10. 哈哈...多啦sea...
    多謝鴨仔介紹呀!
    [版主回覆08/22/2012 18:55:09]鴨鴨離遠望落去只見到多啦藍色頭頂,真係多啦Sea㗎!
    順帶一提,多啦個頭頂真係曬到好熱,鴨鴨摸落去險些變了烤鴨!

    回覆刪除